Karolina Fastyn-Pleger - urodzona i wykształcona w Łodzi. Po ukończeniu filologii polskiej pracownik Katedry Współczesnego Języka Polskiego. W latach 2009-2012 lektorka języka polskiego jako obcego w Instytucie Slawistyki na Uniwersytecie w Giessen. Od 2013 roku lektorka JPJO na Uniwersytecie w Konstancji. Oprócz pracy ze studentami prowadzi także zajęcia z języka polskiego dla dzieci w polskiej szkole w Konstancji. Członkini Federalnego Związku Nauczycieli Języka Polskiego w Niemczech. Opiekunka merytoryczna glottodydaktycznych praktyk studenckich z Uniwersytetu Warszawskiego.
Agnieszka Małyska - nauczyciel mianowany, lektorka JPJO od 2000 roku. W latach 2004-2010 lektorka JPJO w College of Europe w Natolinie. Współzałożycielka szkoły JPJO Klub Dialogu, od 2004 roku prowadzi szkołę, zajmuje się opracowywaniem materiałów, szkoleniem i ewaluacją lektorów. Współautorka serii podręczników do nauki języka polskiego na poziomie A1 i A2 „START" (Warszawa 2010, 2013). Prowadzi zajęcia z dydaktyki języka polskiego jako obcego na Warszawskim Uniwersytecie Medycznym oraz na Uczelni Vistula. Absolwentka Wydziału Filologii Polskiej Uniwersytetu Warszawskiego.
Marta Ułańska - absolwentka filologii polskiej Uniwersytetu Łódzkiego, doktor nauk humanistycznych. Od 2008 roku lektorka języka polskiego jako obcego. Po ukończeniu studiów związana z Katedrą Współczesnego Języka Polskiego UŁ. W latach 2013-2015 lektorka JPJO w Instytucie Slawistyki Uniwersytetu w Giessen. Jest trenerką szybkiego czytania i technik zapamiętywania. Prowadzi zajęcia dla dzieci i dorosłych oraz warsztaty dla nauczycieli. Członkini Federalnego Związku Nauczycieli Języka Polskiego w Niemczech. Każdą wolną chwilę spędza z dobrą książką. Jest miłośniczką kotów i górskich wędrówek.
Kamila Dembińska – lektorka języka polskiego jako obcego od 1998 roku. W latach 2004-2010 lektorka JPJO w College of Europe w Natolinie. Współzałożycielka szkoły JPJO Klub Dialogu, od 2004 roku prowadzi szkołę, zajmuje się opracowywaniem materiałów, szkoleniem i ewaluacją lektorów. Współautorka serii podręczników do nauki języka polskiego na poziomie A1 i A2 „START" oraz „Zeszytów Lektora". Od 2013 roku prowadzi zajęcia na studiach podyplomowych na uczelni Vistula, na kierunku Metodyka Nauczania JPJO. Od 2014 roku prowadzi zajęcia z dydaktyki języka polskiego jako obcego na Warszawskim Uniwersytecie Medycznym. Absolwentka iberystyki Uniwersytetu Warszawskiego.